Friday, June 29, 2012

Brza peciva sa sirom

Ovaj recept koristim kad god mi zatreba neko pecivo na brzinu, pronasla sam ga pre par meseci medju Tamarinim receptima i od tada se ne razdvajamo :) Savrseno meke i ukusne kiflice bez kvasca gotove su za tren.



Kvasac je u ovom receptu zamenjen praskom za pecivo sto znaci da se izbegava narastanje i dugotrajno cekanje koje prati izradu dizanog testa a sir u testu cini da kiflice ne zaostaju za dizanim imenakinjama.

Ovo je kolicina dovoljna za jedan veliki pleh od rerne, ja je obicno povecam za duplo ali sledi recept u originalu a vi ga povecavajte prema svojim potrebama.

Brza peciva sa sirom
(recept preuzet odavde)

Sastojci:
250 gr brasna
3 ravne kasicice praska za pecivo
125 gr sitnog sira
50 ml mleka
50 ml ulja
1 kasicica soli (ili u zavisnosti koliko je sir slan)
1 belance

punjenje po zelji: salama, sunka, sir...

Premaz:
1 zumance
1 kasika mleka
malo bibera

 i jos: susam, lan, mak, kim za posip
 

Priprema:
Zagrejati rernu na 180 stepeni. Veliki pleh od rerne obloziti papirom za pecenje.

U plasticnoj posudi izmesati sve sastojke za testo pa umesiti mikserom ili rucno da se sastojci povezu u glatku kuglu.
Radnu povrsinu posuti brasnom i razviti testo. Seci na kvadrate a zatim na truglove ili seci krugove kalupom za pancerote. Puniti iseceno testo po zelji a zatim od trouglova savijati kiflice, a krugove, pomocu kalupa, oblikovati u pancerotu (skoljkicu).
Sloziti punjena peciva na pleh, a zatim izmesati zumance sa mlekom i malo bibera pa premazati peciva. Posuti semenkama po zelji i peci, u zagrejanoj rerni, oko 25-30 minuta.

Verzija za stampu


* Umesto svezeg sira mozete koristiti Ricota ili Feta sir, mozda i neki drugi ali ova dva su proverena.


* Ovo je moja ulaznica u igrici "FBI rukavice", koju je pokrenula mamajac. "Pod istragom" je Tamarin blog.

12 comments:

  1. fenomenalna! baš mi je drago što su se udomaćila u tvojoj kuhinji :) hvala ti!

    ReplyDelete
  2. Vidjela sam kod još nekoga ove kiflice pa uz tolike pohvale, morat ću ih i ja probati napraviti...Krasno su ti ispale :)

    ReplyDelete
  3. Jako, jako zgodno, volim kiflice, a još je tijesto sa sirom! Prefino!

    ReplyDelete
  4. Kiflice na sve nacine!! Zivjele :)) Moram isprobati sa praskom za pecivo, nisam nikad, hvala ;)

    ReplyDelete
  5. Jako lijepo si napravila ove kiflice, i meni su se jako svidjele kada sam ih isprobala !

    ReplyDelete
  6. Tamara, koliko sam pratila blogove u poslednje vreme udomacila su se ova peciva u mnogim kuhinjama :) Moji obozavaju testa a ova tvoja brzinska, a istovremeno odlicna, verizja mi je dosla kao kec na desetku :)

    Devojke, ako jos niste, obavezno probajte :)

    ReplyDelete
  7. E, sad je bilo dosta! :)
    Danas ih radim, pa makar se onesvijestila od vrućine u kuhinji!
    Gladna sam k'o zvijer a one mi se smiješe!
    Divno su ti ispale i svi ih hvalite, stvarno moram probati!

    ReplyDelete
  8. 5 Tips to a flat stomach
    ----------------------------------

    There are long lasting ways to get the amazing middle you crave. These genius tips
    Will help you shed inches and pounds, banish the bloat, And feel even more gorgeous.
    we have very best advice for quickly shrinking your tummy. Here are the surprising
    Hello, skinny jeans! Stop making these 5 Major mistakes and you will finally lose your stubborn belly fat
    http://juicyabs.com
    http://www.facebook.com/5TipsToAFlatStomach?skip_nax_wizard=true

    ReplyDelete
  9. 5 Tips to a flat stomach
    ----------------------------------

    There are long lasting ways to get the amazing middle you crave. These genius tips
    Will help you shed inches and pounds, banish the bloat, And feel even more gorgeous.
    we have very best advice for quickly shrinking your tummy. Here are the surprising
    Hello, skinny jeans! Stop making these 5 Major mistakes and you will finally lose your stubborn belly fat
    http://juicyabs.com
    http://www.facebook.com/5TipsToAFlatStomach?skip_nax_wizard=true

    ReplyDelete