Saturday, October 13, 2012

Kocke od kafe i orasa

Sve o ovom kolacu stoji u njegovom nazivu, kore od orasa na podlozi od oblandi prosarane kremom od kafe... fino, jednostavno i brzo :)

Kocke od kafe i orasa
(recept preuzet odavde)

Biskvit:
2 lista oblandi
6 jaja
250 g secera
250 g mlevenih orasa
1 kasika Nes kafe

Fil:
2,5 dl mleka
2 jaja
200 g secera
2 kasike Nes kafe
2 kasike gustina
250 g maslaca

mleveni orasi ili rendana cokolada za posip


Priprema:
Oblande izrezati prema velicini pleha (kod mene 35x25 cm). Pleh obloziti papirom za pecenje i postaviti jednu oblandu na dno.
Ukljuciti rernu da se zagreje na 200 stepeni.

Izmiksati 3 belanca u sneg, dodati 125 g secera i nastaviti miksanje dok smesa ne postane cvrsta. Dodati, jedno po jedno, 3 zumanca a zatim i pola kasike kafe pa miksati dok se sve lepo ne poveze. Na kraju dodati 125 g mlevenih orasa i izmesati varjacom da se i oni sjedine sa smesom. Sipati pripremljenu masu na oblandu u plehu i peci, u zagrejanoj rerni, oko 10-12 minuta.
Na isti nacin pripremiti i ispeci jos jednu koru od ostatka sastojaka. Ostaviti kore da se ohlade.

Za fil izmesati jaja, secer, Nes kafu i gustin sa 1 dl mleka. Ostatak mleka staviti na vatru da prokuva. U provrelo mleko sipati umucenu smesu od jaja i kafe i kuvati mesajuci dok se ne zgusne. Ostaviti da se ohladi.
Izraditi omeksali maslac, dodati hladan fil i miksati dok smesa ne postane ujednacena i glatka.

Na tacnu staviti prvu koru, premazati je polovinom pripremljenog krema, poklopiti drugom korom i naneti ostatak krema. Gore posuti mlevenim orasima ili rendanom cokoladom. Ostaviti kolac da se rashladi a zatim seci na kockice i sluziti.

Verzija za stampu


* Recept je sa bloga Parfe Dunja koji je "pod istragom" u okviru igrice FBI rukavice koju je osmislila i pokrenula Maja.

17 comments:

  1. Odlično ovo izgleda. Jedna od mojih omiljenih kombinacija...a toliko ih je... :))))

    ReplyDelete
  2. Ista stvar je i kod mene, svaka sledeca kombinacija mi je omiljena ;) A kafa uvek i u svim oblicima :)

    ReplyDelete
  3. Kore su odlične, i ja radim slične, ali krema mi je zbilja super! Volim okus kave i mislim da u ovoj kremi baš lijepo dolazi do izražaja :)

    ReplyDelete
  4. Joj, pa ja sam sasvim zaboravila baš na te kocke, dobila sam recept od jedne časne sestre, makar imam još neke slične, odmah sam ih napravila, objavila i zaboravila na njih. Nisam ih više nikad radila, a znam da su ih moji hvalili. Jako ti lijepo izgledaju, odmah za poželjeti komadić. Hvala ti što si me na njih podsjetila i što si posjetila moju kuhinjicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunja, meni je taj kolac medju prvima zapao za oko, sadrzi sve sto volim i znala sam da ce me oduseviti. Najvece iznenadjenje bio je moj muz koji ne voli kolace sa orasima, stamanio je pola pleha :)

      Hvala ti na gostoprimstvu :)

      Delete
  5. Ja sam planirala ovaj vikend da ga pravim,no nenadoh oblatne,e a kada nadem oblatne,zaboravicu na kolac i tako mi se uvijek desi ,,kocke su predivne !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirjana, nemoj ga smetnuti s uma, odlican je!

      Delete
  6. Kako ovo dobro izgleda, tako bih rado smazala obe kockice koje su na slici:) Pozdrav!

    ReplyDelete
  7. krasne su! za mene su deserti s kavom uvijek bili nešto posebno

    ReplyDelete
  8. Volim ovakve kolače s oblatnama i puno kreme, a orah i kava, dobra stara kombinacija koja uvijek brzo nestaje s tanjura!

    ReplyDelete
  9. There are long lasting ways to get the amazing middle you crave. These genius tips
    Will help you shed inches and pounds, banish the bloat, And feel even more gorgeous.
    we have very best advice for quickly shrinking your tummy. Here are the surprising

    5 Tips to a flat stomach

    Hello, skinny jeans! Stop making these 5 Major mistakes and you will finally lose your stubborn belly fat
    http://juicyabs.com
    http://www.facebook.com/5TipsToAFlatStomach?skip_nax_wizard=true


    ReplyDelete
  10. Tips to a flat stomach
    ----------------------------------
    5 Tips to a flat stomach
    Stop making these 5 Major mistakes and you will finally lose your stubborn belly fat
    There are long lasting ways to get the amazing middle you crave. These genius tips
    Will help you shed inches and pounds, banish the bloat, And feel even more gorgeous.
    we have very best advice for quickly shrinking your tummy. Here are the surprising
    Hello, skinny jeans!
    http://juicyabs.com
    http://www.facebook.com/5TipsToAFlatStomach?skip_nax_wizard=true

    ReplyDelete
  11. It's going to be ending of mine day, but before ending I am reading this great post
    to increase my knowledge.

    my web blog binary options (www.fizzlive.com)

    ReplyDelete